Přeskočit na hlavní obsah

VegasPete smut 18+

 


Škádlení 

Autor: Kinnporshes_coffee 



Pohled Pete


Ležel jsem na gauči ve Vegasově pracovně, pozorujíc jak něco píše na počítači. Poslední dobou je více zaneprázdněný, než obvykle. Co jsem se k němu přistěhoval. Mám pocit jako bych pro něj neexistoval, jak neustále něco píše do počítače. I když jsem se ho zeptal, jestli by jsme šli na oběd spolu, aby jsme spolu strávili více času nebo že by jsme společně sledovali film a mazlili se u toho a on to odmítl kvůli svým klientům. 


Začal jsem přemýšlet jestli mě stále miluje, ale já vím že ano, jen prostě nemá moc času, když vede společnost je vystresovaný soudě podle jeho výrazů, je pro mě jednoduché. A tak mě napadlo ho trošku poškádlit. A tak jsem pomalu vstal a šel jsem do naši ložnice. Kde jsem si sundal džíny, nechávajíc si jen boxerky a pak jsem vzal jedno z Vegasových trik a navlékl si ho. Vegas je o trochu větší jak já, tak triko končilo v půli mých stehen. 


Podíval jsem se na sebe do velkého zrcadla a trochu jsem si poupravil vlasy, usmál jsem se pro sebe.

„Perfekt!” řekl jsem si pro sebe šťastně. Pak jsem šel pomalu zpátky do pracovny.


Opřel jsem se o rám dveří a trochu se zamračil, Vegas pokračoval ve psaní. 

Pomalu a svůdně jsem šel k němu, položil jsem ruce na desku stolu vedle něho a trochu se ohnul. 


„Jak jde práce?” zeptal jsem se jemně, koukajíc se na obrazovku monitoru na které byli nějaké důležité dokumenty. 


„Hmm jde to. Jen vyplnit pár dokumentů pro klienty,” řekl Vegas pokračující v koukání do počítače, před tím než se ke mě otočil. Prohlédl si mě. Oskenoval pohledem  každou část mého těla. Zasmál jsem se. Chytl ho pod bradou a zvedl ji lehce. „Oči mám tady.” řekl jsem s potutelným úsměvem. 


Otočil jsem jeho židli čelem k sobě a sedl si na jeho klín. 

Obtočil jsem mu nohu kolem pasu a ruce mu dal kolem krku, mezitím jsem mu nosem přejel přes tvář. Moje rty se brzy spojili s jeho čelistí, líbal jsem ho tam a pomalu jel s polibky dolů na jeho krk. Ušklíbl jsem se nad jeho vzdechy. A u jeho ucha jsem lehce zasténal. Pokračoval jsem. Rukou jsem mu vjel pod tričko, prsty jsem mu přejížděl po svalech na jeho hrudi. 


Ani jsem si to neuvědomil a Vegas vstal, chytl mě pod stehny a nesl k naši ložnici. 

Hodil mě na postel. A já se na něj podíval. Jeho oči byly plné touhy, co si prohlížel moje tělo s jeho hladovýma očima. Já aby měl lepší výhled, jsem roztáhl nohy. Triko trochu po vyjelo nad moje boxerky. 


Ušklíbl se a podíval se na moje tělo a pak s očima plných chtíče se mi podíval do oči. „Škádlit mě co? Měl bys vědět, co se ti stane, když mě budeš škádlit baby.” zasmál se tím svým hlubokým hlasem, mě z toho přejel mráz po zádech a uchopil jsem prostěradlo.


„Ani jsem ještě nezačal a ty už uchopuješ ložní prádlo.” Vegas řekl s úšklebkem. 


Pomalu odepnul  svůj pásek, a vytáhl ho. Pak odepl knoflík na triku, co jsem měl a stáhl ho ze mě. Svázal mi ruce svým opaskem. Potom vytáhl černou pásku a přivázal moje ruce k madlu postele. 


Když byl s mojí pozicí spokojen, začal mi dávat polibky na moji čelist, tak jako jsem to dělal já. Sjel dolů na můj krev. Sál moji kůži a zanechával na ní fialový flíčky. Pokračoval ke klíční kosti až na moji hruď, kde vzal mezi svoje rty moji bradavku, sál ji a pak ji mírně zkousl, moje tělo trochu sebou škublo. Uchopil jsem provaz, za který jsem byl přivázán. Mezitím svoji pravou rukou mi pomalu jel po břiše k moji druhé bradavce. Zmáčkl ji mezi prsty, nutíc mě škubnout a vzdychnout. Cítil jsem jak se jeho rty proti mé kůži zhroutily do úšklebku. Odtáhl se od mojí levé bradavky. Cítil jsem horký jazyk na mém podbřišku a pomalu s nim postupoval nahoru. Kousl jsem se rtu. Miloval mě škádlit.


Za chvíli odstranil moje boxerky a uchopil můj penis do levé ruky. Palcem přejížděl po špičce, nutíc mě trhnout boky, a unikl mi sten


Vegas se ušklíbl vidíce jak mu moje tělo odpovídá. On vstal a odstranil svoje džíny s boxerkami. Otevřel druhý šuplík od nočního stolku. Natřel svoje prsty lubrikantem . Pak začal kroužit prstem kolem mého vstupu, před tím než ho tam strčil. 


Ucítil jsem mírnou bolest, ale zvykl jsem si. Připravoval si mě na vstup svého penisu. Strčil di mě svůj druhý prst a pak třetí. Chvíli s nimi pohyboval, potom je vytáhl. A natřel si lubrikant na penis. Sklonil se a umístil penis k mému vstupu. Jemně mě políbil a strčil do mě špičku. Trochu jsem se napjal. On si toho všiml a uchopil můj penis do ruky a začal pohybovat rukou. Uspokojení mi přijelo tělem a trochu jsem se uvolnil. Konečně do ho do mě strčil celý. Zaklonil jsem hlavu. 


Když jsem si zvykl, začal pomalu přirážet. Líbal mě na krku. A naše vzdechy zaplnily místnost. Vegas moje nohy si dal na svoje ramena a pokračoval. 


Vegas zaklonil hlavu, zkoušel si ret a sténal. Podíval se na mě a pokračoval s honěním mého penisu. Cítil jsme svůj limit, začal jsem se mírně třást. 


Napnul jsem svaly a uchopil provaz za který jsem byl přivázaný k posteli. Hlasitý stěn mi unikl s úst. Vegas s úšklebkem se mi podíval do oči a řekl:„Našel jsem to.” 

A pokračoval v přirážení do mého citlivého místečka. Udělal jsem se na naše břicha. Vegas začal  přirážet tvrději a uchopil můj krk a začal mě mírně dusit. Byl už blízko. 


Vegas se brzy do mě udělal, mezitím co naše rty  byly spojené. Jemně jsme se líbali. Vytáhl ze mě svůj penis a látkou nás otřel. Pak mě rozvázal ruce. 


Zkolaboval jsem na jeho hrudi, jak mě k sobě přitáhl. Oba dva jsme rychle dýchali. Pak se na mě podíval. „Druhé kolo?” 

Já se posadil na jeho penis a trochu jsem se zahihňal. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

KimChe: Unravel The Tamed (0)

Prolog   Překlad Autork/a phinutz_77   Porchay Kim mě už nemiluje. Vím to, cítím to tak.  Drasticky se změnil! Z přehnaně ochranitelského na lhostejného parchanta. A ze sladkého na prohnilé monstrum, kterému je jedno jestli žiju.  Fuj! Co je s mým Kimem?  Co se stalo s mým vždy okouzlujícím přítelem?  Je ze mě už unavený?  Je snad znuděný z mých nápadů na večerní aktivity?  Měl bych se snad zeptat Phi Kun pro nějaké rady? Nebo bych se měl zeptat staršího bratra na kouzelné techniky, kterými zaujímá Kinna? Nevím co mám dělat! Co pak zamilované období skončilo?  Dokonce i ten psychouš Vegas má zdravější vztah.  Co je s Kimem špatně?

Zrádcův měsíc ( 0)

  Prolog Zrádce        Mladý muž v roztrhaném, špinavém, bílém rouchu procházel skrz pusté město.   Většina budov vypadla prázdně a ulice byla posetá troskami. Od rozbitých kusů dřeva, roztrhaný oděv po shnilé ovoce. Život jakoby se zastavil. Co kdysi bývalo rušným městem Qin An, bylo nyní troskou.